Saturday, September 29, 2012

Happy Belated Birthday to me....

hadiah 1:
tengah duduk kemas rak almari baju aku yang bersepah ni, tiba-tiba aku terlihat ada bungkusan hadiah berwarna pink2 maroon. Aku tertanya2 aik siapa punya pula ni...ada kad ucapan la..aku baca tapi tiada nama pengirim dan untuk siapa. Lalu aku tanya tika a.k.a kawan sebilik....tahu x ni siapa punya..dia kata tu umul punya la daripada dia...hihi.. Kawan sebilik aku bagi hadiah untuk belated birthday aku..Aku buka bungkusan hadiah dan aku lihat ada earphone...hoorayyy!!!tq banyak2 tika coz daripada dulu lagi aku nk cari earphone tapi x cari2 juga...akhirnya ada juga orang yang memberi hadiah earphone. Akan aku gunakan sebaik mungkin.

                 inilah dia earphone yg aku katakan, warna biru lagi itu a.k.a warna kegemaran tika


Hadiah 2:
tengah aku duduk jadual buku untuk kelas esoknya datanglah azreen a.k.a teman serumah. Dia bagi kad ucapan dan juga hadiah. Kad ucapan dia ada lukis kucing comel yang menjadi trade mark dia. Eh dalam kad tu juga ada hadiah brooch...cantik sangat. Akan aku sematkan setiap kali aku memakai tudung untuk ke kelas nanti. terima kasih kawan

tengok itu ada lukisan kucing comel kan..


terima kasih kawan2 atas segala ucapan dan hadiah yang diberi. Walaupun hari jadi aku sudah lama berlalu, tapi kawan2 masih ingat lagi. Akan aku hargai segala2 kenangan ini. 


4 comments: