Friday, February 15, 2013

tidak ku duga, seindah bunga berkembang

helloooooo!!!
tu dia sudah datang idea, mood nak mencoretkan sesuatu di dalam blog.
hari ini result untuk semester dah keluar di email setiap pelajar,, dan tepat pukul 4.30pm, keyakinan aku untuk melihat result pun da muncul..
sem ini aku kurang teruja untuk melihat result sebab sem ni terlalu tough so aku x harapakan result gempak. lulus pun aku da bersyukur sangat2.

seperti yg dijangkakan result sem ni tidaklah gempak seperti sem lepas, tapi aku tetap melakukan sujud syukur. Yang aku pentingkan sekarang untuk pastikan cgpa aku sentiasa di aras yang cukup untuk jadikan aku mengenggami first class.

ok stop cerita pasal result sekarang kita cerita mengenai cuti yang berbaki hanya 2 minggu..wuhaaaa..cepat betul masa berlalu...
minggu depan buat pertama kalinya aku akan menjejaki ke negara luar..
-passport
-tukaran mata wang
semuanya da ready. semenjak da tukar duit, aku rasa seakan-akan da jadi orang kaya, yelah bayangkan kat tangan ada 5 juta rupiah..haha...

kat sana nanti aku nak luangkan masa dan menikmati keindahan negara luar dengan lebih mendalam, dari situ aku akan belajar cara, adat, budaya, makanan dan macam2 lagi mengenai negara itu..
yoooo..serius x sabar..

No comments:

Post a Comment