Sunday, January 20, 2013

the end of this semester...

yahoooooooo!!! akhirnya tamat semester 4. Yabedu bedu.....inilah masa yang ku tunggu-tunggu, bebas dari belajar. Hihi. 
Cuti semester bermaksud berehat tanpa memengang buku. Kalau time sekolah dulu, cuti kena pegang buku juga tapi berbeza da masuk u kalau cuti memang betul-betul cuti sebab: semester baru subjek baru.

Rumusnya, peperiksaan kali ini sangatlah susah. Cuba bayangkan masuk dewan duduk tgok soalan exam...oh no...apa yang dia tanya ni, besarnya markah...Huhu benda ni terjadi pada 2 paper iaitu ent & law. Paper lain pun susah juga tapi boleh lah jawab.. Itu yang aku rasa x berapa nk confident dapatkan dean's list. Tapi aku tetap bersyukur apa jua keputusan sebab ia bergantung pada usaha seseorang. Kadang2 sebanyak usaha mana yang kita letak pun, kalau Allah x benarkan untuk kita berjaya..X berjayalah kita, tapi sebagai hamba nya ini perlulah percaya mungkin xde rezeki, Allah akan bantu hambanya ini dalam apa jua pun. Insyaallah.

Ok, sekarang nak cerita pula pasal perasaan betapa excited nya nak balik esok. Insyaallah start bertolak daripada rumah pukul 10 am after hantar mila..kira aku dan fida orang terakhir keluar rumah. Lagipun malas nak bertolak pagi2..ngantuk nak tido lama cikit baru la syok nk start kan perjalanan. Aku akan hantar fida ke seremban then baru balik nilai. Semoga perjalanan kami dirahmati Allah

Buat masa ini, semua barang da packing tinggal nak masuk dalam kereta je. RUmah???huhu banyak lagi x kemas, xpe ke ar..takut la pakcik tuan rumah marah, aku just buat apa yang mampu je. Nak buat semua memang x mampu. Xpelah sapu je lap sikit ok la tu kowt.

Ok sampai sini je ingin aku coretkan. Nanti cuti sem kalau aku rajin buka blog, insyallah akan ku updatekan citer baru..

ok semoga kita jumpa lagi, dan doakan saya dan rakan2 sampai ke destinasi masing2..tata..


No comments:

Post a Comment