Tuesday, June 19, 2012

memang terbaik!!!!!!

semua manusia mahu kan sesuatu yang terbaik untuk kehidupan masing-masing..
termasuklah diri ini...
kadang-kadang byk soalan yang bermain diminda:

sudah cukup terbaik ke apa yang aku berikan untuk diri ini?
adakah aku boleh berikan sesuatu terbaik untuk kehidupan masa depan?

semuanya tentang diri...
bagaimana pula dengan tanggapan dari rakan-rakan, keluarga, guru dan juga lain-lain.

baik ke aku pada mereka?
adakah mereka selesa dgn perkara terbaik yang aku cuba lakukan?

semuanya mengenai konsep terbaik yang cuba untuk aku ketengahkan..
yang penting jangan sesekali kita "syok sendiri" mencari sesuatu yang terbaik untuk diri
kerana kita hidup dikelilingi dengan manusia lain...
itu mnjadi satu perkara utama untuk kita pastikan adakah perkara terbaik itu sedap dipandang oleh masyarakat sekeliling..

No comments:

Post a Comment