Sunday, April 10, 2011

gatal sungguh tangan aku ni.........

aku pun xtau kenapa gatal sgat tangan ini nk buka facebook, blog and anything mngenai dia..........
aku sering kali mengikuti perkembangan dia setiap masa, sedangkan aku dan dia tidaklah begitu mengenali antara satu sama lain. Tempoh perkenalan aku dan dia hanyalah singkat setahun waktu ting 3, ntah aku pun x berapa ingat kenangan persahabatan aku dan dia....

Waktu sem 3 aku mula mnghubungi dia semula apabila dia add aku d facebook, dari situ aku tidak jemu mengambil tahu tentang perkembangan si dia...aku btul2 pelik dengan sikap aku ini...suka amik tau hal org sedangkan dia x pun tau amik tau tntg aku pun..huhu......

sekarang lagi pelik...........bila aku dpt tau dia bru kaple last tahun 2010....aku suka plak fb girlfriend dia plak...aish ape psal dengan aku ini...cemburu ke???aish umul ko kne sedar dia x sedar pun kewujudan ko.........

Aku selalu ckp dengan diri aku sendiri...plisz umul u must stop???but until now..msih dengan sikap ini..........
aku sering kali berangan untuk berjumpa dengan dia sekali lagi....samaada secara sengaja mybe reunion atau x sengaja mybe jumpa d shopping mall....hehe.............

No comments:

Post a Comment